logo
  • O nas
    • Nasze wartości
    • Specjaliści Hobo Systems
    • Oferty pracy
    • Dlaczego powstało HOBO Systems
    • Rynek energii
    • Wkład Hobo Systems w rozwój polskich przedsiębiorstw
    • Efekt działań Hobo Systems
  • Oferta
    • System zarządzania energią
    • Doradztwo energetyczne
      • Magazyny energii
      • Fotowoltaika
    • Audyt energetyczny
  • logo
  • Baza wiedzy
  • Kontakt

Baza wiedzy

Baza wiedzy

Sposoby na oszczędzanie energii


przez Ewelina Ferenc

Odnawialne Źródła Energii (OZE) jako klucz do osiągnięcia celów klimatycznych


przez Ewelina Ferenc

Alternatywne źródła energii i ich rola w zrównoważonym rozwoju nowych technologii i środowiska


przez Ewelina Ferenc

Smart Grid w przedsiębiorstwie: jak skutecznie integrować technologie odnawialnych źródeł energii


przez Ewelina Ferenc

Moc czynna bierna, pozorna i pojemnościowa


przez Ewelina Ferenc

Koszt energii elektrycznej - od czego zależy?


przez Ewelina Ferenc

Optymalizacja zużycia energii dla przedsiębiorstw


przez Ewelina Ferenc

Dystrybucja energii elektrycznej


przez Ewelina Ferenc

Moc bierna: definicja, mierzenie i jej znaczenie w efektywnym zarządzaniu energią


przez Ewelina Ferenc

Cena energii - prognozy dla rynku. Kiedy kupić prąd?


przez Ewelina Ferenc

Czym jest Przemysł 4.0


przez Ewelina Ferenc

Rozwój Smart Grid w Polsce


przez Ewelina Ferenc

Obowiązkowy audyt dla przedsiębiorstw


przez Ewelina Ferenc

Inwestycja w OZE – od czego zacząć?


przez Ewelina Ferenc

Masz instalację OZE? Sprawdź swoje rozliczenie


przez Ewelina Ferenc

Jakie są najlepsze praktyki w zakresie zarządzania energią w przedsiębiorstwach?


przez Ewelina Ferenc

HOBO SYSTEMS Sp. z o.o.
ul. Ceramiczna 8A, 20-150 Lublin

tel.: +48 81 721 65 17
e-mail: info@hobosystems.pl

Skontaktuj się z nami

@2021 HOBO SYSTEMS | Polityka Prywatności

Privacy Preference Center

Privacy Preferences

Ewelina Ferenc

Business Development Manager / Product Owner

Specjalista w dziedzinie zarządzania sprzedażą i marketingiem oraz procesem rozwoju marki. Z zawodu dziennikarz. W trakcie 17 letniej pracy zawodowej zdobyła szeroką wiedzę na temat planowania oraz zarzadzania budżetami marketingowymi oraz  strategią sprzedaży.  Jako dziennikarz współpracowała zarówno z mediami lokalnymi, jak i ogólnokrajowymi. W Hobo Systems pracuje od września 2019 roku, łącząc funkcję Business Development Managera i Product Ownera. Do głównych jej zadań należy: koordynowanie i realizowanie całokształtu procesów związanych z kreowaniem przyszłości firmy, marki i produktu, realizacja projektów oraz prowadzenie i zarządzanie Backlogiem Produktu, opracowywanie i wdrożenie strategii sprzedaży, monitorowanie działań dotyczących konkurencji, kompleksowe przygotowanie i prezentacja ofert, tworzenie umów i dokumentów wymaganych w procesie sprzedaży, reprezentowanie firmy na spotkaniach i wydarzeniach branżowych oraz wspieranie działań promocyjnych i wizerunkowych.

Magdalena Iwanowicz

Dyrektor Zarządzający

Przez ponad 10 lat zajmowała stanowisko Starszego Specjalisty ds. wsparcia inwestycji w wydziale Private Banking & Wealth Mangament w mBank S.A (wcześniej BRE Bank S.A.). Posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów optymalizacyjnych oraz w skutecznym rozpoznawaniu potrzeb klienta i aktywnym zarządzaniu jego portfelem. W Hobo Systems pracuje od września 2020. Do jej głównych obowiązków należą: nadzór nad realizacją planów finansowych, tworzenie nowych strategii mających zapewnić płynność finansową przedsiębiorstwa, reprezentowanie firmy na spotkaniach zewnętrznych, podejmowanie decyzji o inwestycjach, negocjowanie warunków z kluczowymi partnerami biznesowymi. weryfikacja potrzebnych kompetencji, motywowanie i zapewnienie rozwoju dla pozyskanych talentów, realizacja KPI, ścisła współpraca z Zarządem Spółki.

Paweł Kania

Prezes Zarządu

Od ponad 30 lat zajmuje się szeroko rozumianymi inwestycjami kapitałowymi, na rynku polskim i zagranicznym (USA, Kanada) – transakcjami kupna/sprzedaży spółek dopuszczonych do obrotu publicznego, jak i inwestycjami wymagającymi aktywnej roli współwłaścicieli – transakcjami na tzw. rynku prywatnym. Jest aktywnym członkiem Wschodniej Sieci Aniołów Biznesu. W latach 2005-2008 udziałowiec w Asseco Business Solutions (wcześniej Anica System). Założyciel Medical Inventi S.A. oraz współudziałowiec w SDS OPTIC Sp. z o.o.

Marcin Chrapowicki

Koordynator projektów zarządzania energią

Marcin Chrapowicki – koordynator projektów zarządzania energią w firmie Hobo Systems. Zajmuje się głównie wsparciem instytucji publicznych. Wcześniej pracownik samorządowy odpowiedzialny za wdrażanie projektów międzynarodowych z zakresu zamówień publicznych oraz projektów oświatowych. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał również w  firmach prywatnych jak i administracji centralnej.

Absolwent historii na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz studiów podyplomowych z zakresu projektów unijnych w Wyższej Szkole Administracji i Przedsiębiorczości w Lublinie a także z zakresu prawa lotniczego na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Posiada Certyfikat Zrządzania Projektami MSP – Prince 2.

Prywatnie pasjonat lotnictwa oraz kibic piłkarski.

Milena Bernacka

Młodszy Analityk

Ukończyła studia inżynierskie na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji na Wydziale Mechanicznym Politechniki Lubelskiej. Predyspozycje do analizy danych wyrobiła w trakcie dotychczasowej ścieżki kariery. W Hobo Systems zajmuję się wprowadzaniem i analizowaniem danych. Jest osobą dokładną, komunikatywną, otwartą na zdobywanie doświadczenia oraz samodoskonalenie. Posiada zmysł techniczny, który z powodzeniem wykorzystuje w wolnym czasie – majsterkując.

Jakub Czarnata

Młodszy Analityk

Absolwent Finansów i Rachunkowości na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. W Hobo Systems pracuje od maja 2022 r. Zajmuje się agregacją i analizą danych rozliczeniowych za energię elektryczną, wprowadzaniem i aktualizacją danych w autorskim systemie Aiflo oraz tworzenie raportów i zestawień kosztów zużycia energii elektrycznej dla klientów. Szybko się uczy, a dzięki swojej ambicji do każdego nowego wyzwania podchodzi z zaangażowaniem oraz nastawieniem na osiągniecie postawionego celu.

Ewelina Bosiak

Specjalista ds. sprzedaży

Ukończyła studia licencjackie na kierunku: Stosunki Międzynarodowe oraz magisterskie na kierunku: Bezpieczeństwo Narodowe na Uniwersytecie Marii Curie – Skłodowskiej. Dzięki działalności w kołach naukowych oraz ukończonym szkoleniom w trakcie trwania studiów nabyła umiejętności pracy zespołowej, kreatywności oraz zarządzania. Odbyte przeszkolenie wojskowe nauczyło ją wytrwałości w dążeniu do postawionych celów oraz odporności na stres. Doświadczenie zawodowe zdobywała w korporacji na stanowisku konsultanta ds. obsługi klientów indywidualnych jak i firmowych, następnie jako leader zespołu. W Hobo Systems odpowiada za pozyskiwanie klientów, prezentację oferty, aktywną sprzedaż usług oraz utrzymywanie trwałych relacji z klientami. Prywatnie rozwija się jako instruktor samoobrony. Jej główne zainteresowania to strzelectwo i sport.

Szymon Miszczak

Młodszy Programista

Posiada tytuł magistra Geoinformatyki Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie. W Hobo Systems pracuje od czerwca 2022 roku. Jego główne obowiązki to programowanie nowych funkcjonalności oraz usprawnianie już istniejących firmowych systemów. Do pracy używa takich technologii i narzędzi jak C#, SQL, Windows. Jest osobą ambitną, dokładną i zdyscyplinowaną. Nowe problemy to dla niego wyzwania przez co rozwiązywanie ich przynosi mu dodatkową satysfakcję z pracy. Docenia pracę w drużynie jakiej jest dział IT firmy.

Informatyką oraz szeroko pojętą technologią interesuje się również po pracy. Stale poszerza swoją wiedzę i umiejętności. Poza technologią interesuje się również motoryzacją i filmem.

Tomasz Jeruzalski

Młodszy Inżynier Oprogramowania Wbudowanego

Młody pracownik z dużym zapałem do pracy i rozwijania się, znawca systemów Linux. Posiada tytuł Technika Informatyka. W pracy zajmuje się analizą, projektowaniem, naprawą i tworzeniem oprogramowania do urządzeń pomiarowych używanych przez Hobo Systems, jak również zagadnieniami DevOps. Do każdego nowego zagadnienia podchodzi z zaangażowaniem i szybko się uczy. W wolnym czasie interesuje się podróżami, kulturami innych krajów i regionów świata, uwielbia motoryzację i tworzy własną grę komputerową.

Ewa Kania

Specjalista ds. RODO

Wieloletni pracownik działu handlowego hurtowni Eldorado (Emperia Holding). Kierownik działu operacyjnego Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego DOM (Allianz Polska). Od 2010 prowadzi własną działalność gospodarczą. W Hobo Systems zajmuje stanowisko Specjalisty ds. RODO oraz wspiera zespół działu analiz.  Do jej głównych obowiązków  należy opracowanie i aktualizowanie wewnętrznej dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych oraz udział w sporządzaniu regulaminów, umów, obowiązków informacyjnych oraz innych dokumentów związanych z ochroną danych osobowych.

Joanna Korulczyk

Kierownik Działu Analiz

Swoją wiedzę w dziedzinie energetyki zdobywała już w trakcie studiów na kierunku Elektrotechnika na Wydziale Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej. W Hobo Systems pracuje od maja 2020 roku. Zajmuje się analizą i ewidencjonowaniem danych oraz sporządzaniem raportów optymalizacyjnych. Ponadto do jej obowiązków należy kontakt z klientami oraz operatorami systemów dystrybucyjnych. Jest bardzo dobrze zorganizowana, dokładna oraz nastawiona na osiąganie postawionych przed nią celów.

Maciej Wójcik

Specjalista ds. Systemów Pomiarowych/Automatyk

Ukończył studia magisterskie na kierunku Elektrotechnika na Wydziale Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej. W pracy zajmuje się między innymi administrowaniem urządzeń sieci pomiarowo-rozliczeniowej wchodzących w skład PSE, kontrolą oraz optymalizacją warunków rozliczeniowych klientów, kontaktem z producentami oraz dostawcami infrastruktury kontrolno-pomiarowej, testami oraz wdrożeniem inteligentnych rozwiązań Hobo Systems u klientów. Złota rączka z niekonwencjonalnym podejściem do zagadnień. W wolnym czasie spełnia się artystycznie, tworząc własny awangardowy styl w sztuce.

Przemysław Dyś

Specjalista ds. kluczowych klientów

Specjalista ds. sprzedaży z ponad pięcioletnim doświadczeniem w sprzedaży ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych i osobowych. Tworzy trwałe relacje, w oparciu o zdobytą wiedzę i posiadane umiejętności. Precyzyjnie rozpoznaje potrzeby klientów, dbając o indywidualne podejście do każdego procesu sprzedaży. W Hobo Systems odpowiada za pozyskiwanie klientów, prezentację oferty, aktywną sprzedaż usług, reprezentowanie firmy na spotkaniach biznesowych oraz tworzenie i zawieranie umów. Pasjonat muzyki, siatkówki i górskich wędrówek. Jako muzyk brał udział w licznych koncertach i projektach artystycznych.

Grzegorz Godzina

Specjalista ds. sprzedaży

Doświadczenie w sprzedaży buduje od 2015 roku. Początkowo w sektorze finansów i ubezpieczeń, dziś sprawnie porusza się po rynku energetyczno-informatycznym. Praktyki sprzedażowe wyniesione z pracy w największych korporacjach w połączeniu z wiedzą w zakresie aktualnie stosowanych technik sprzedażowych, pozwalają mu na realizowanie z sukcesem strategii sprzedażowej Hobo Systems. Dynamiczny, pewny siebie, zawsze profesjonalny i maksymalnie skoncentrowany na realizacji postawionych mu celów. Stale podnosi swoje kwalifikacje w pozyskiwaniu i obsłudze klientów, motywując tym samym, innych członków zespołu sprzedażowego. Jego motto – nigdy się nie poddawać.

Tomasz Gąsior

Specjalista ds. kontroli jakości oprogramowania

Studiował na kierunku Elektrotechnika na Wydziale Elektrotechniki, Automatyki i Inżynierii Biomedycznej na Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie.  W Hobo Systems pracuje od października 2022 roku. Do jego obowiązków należą: kontrola jakości oprogramowania poprzez testy manualne oraz automatyczne, a także zarządzanie zadaniami zespołu. W pracy wykorzystuje takie narzędzia jak SQL, Python. Jest osobą zdyscyplinowaną oraz dokładną, do każdego zadania podchodzi z zaangażowaniem na osiągnięcie celu. Otwarty na nowe technologie, rozwiązania oraz pracę zespołową.
W wolnym czasie interesuje się historią, kuchniami świata, grami strategicznymi oraz Formułą 1.

Dodane 23 lutego 2022


Analityk


Pełny etat

Lublin, lubelskie

Umowa o pracę, umowa zlecenie

3200 – 5000 miesięcznie/brutto


Twój zakres obowiązków

Poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko analityka ds. analizy i przetwarzania danych związanych ze zużyciem energii elektrycznej w przedsiębiorstwach oraz optymalizacją kosztów z tym związanych.

Do obowiązków na stanowisku należą:

  •  – agregacja i analiza danych rozliczeniowych za energię elektryczną,
  •  – wprowadzanie i aktualizacja danych w autorskim systemie Aiflo,
  •  – kontakt z dostawcami i sprzedawcami energii elektrycznej,
  •  – tworzenie raportów i zestawień kosztów zużycia energii elektrycznej dla klientów,
  •  –  ścisła współpraca z pracownikami innych działów i wspieranie dobrej atmosfery w zespole.


Nasze wymagania

Dobry kandydat powinien posiadać cechy:

  •  – umiejętność samodzielnego wyszukiwania informacji,
  •  –  dolności analityczne, umiejętność wyciągania i formułowania wniosków,
  •  – umiejętność pracy ze zbiorami danych,
  •  – bardzo dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego Excel,
  •  – komunikatywność,
  •  – umiejętność organizacji pracy oraz zarządzania czasem.

Dodatkowym atutem będzie wyksztalcenie analityczne, ekonomiczne lub elektrotechniczne.

 

Proces rekrutacyjny obejmie zaprezentowanie swoich umiejętności w zakresie:

  •  – wyszukiwania informacji,
  •  – czytania ze zrozumieniem,
  •  – logicznego myślenia,
  •  – obsługi Excel,
  •  – przeliczania jednostek,
  •  – czytelności przedstawiania danych.


Oferujemy

  • – pracę w pełnym wymiarze (8:00 – 16:00), w oparciu o umowę o pracę lub inną preferowaną przez kandydata formę zatrudnienia,
  • – wynagrodzenie w wysokości od 3200 do 5000 zł brutto, w zależności od doświadczenia i kwalifikacji,
  • – pracę w młodym i otwartym zespole ludzi nastawionych na rozwój.


Wyślij swoje CV na adres info@hobosystems.pl

Dodane 23 lutego 2022


Młodszy Programista – Junior Developer


Pełny etat

Lublin, lubelskie

Umowa zlecenie

20 – 35 zł brutto/godz.


Twój zakres obowiązków

Poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko Młodszego Programisty. Mile widziani studenci ostatnich lat studiów informatyki (lub kierunków pokrewnych).

Do obowiązków na stanowisku należą:

– realizacja prac programistycznych,

– programowanie w różnych technologiach,

– tworzenie dokumentacji,

– optymalizacja działania aplikacji i systemu,

– ścisła współpraca z pracownikami innych działów i wspieranie dobrej atmosfery w zespole.


Nasze wymagania

Od kandydata oczekujemy:

– dobrej znajomości przynajmniej jednego języka programowania,

– umiejętności pracy z relacyjnymi bazami danych (podstawy SQL),

– chęci do nauki nowych technologii,

– umiejętności twórczego i analitycznego myślenia,

– otwartości na zdobywanie wiedzy,

– umiejętności współpracy w zespole.

Dodatkowym atutem będą:

– znajomość: PHP, C#, Python,

– znajomość: JavaScrip (Vue.js lub inny framework),

– znajomość CSS, HTML,

– znajomość: GIT,

– znajomość: DOCKER,

– umiejętność tworzenia REST API,

– znajomość platformy Azure.


Oferujemy

– pracę w pełnym wymiarze godzin: 8:00 – 16:00 (w przypadku posiadania przez Ciebie statusu studenta, dostosujemy się do Twojego planu zajęć).

– wynagrodzenie na start w wysokości od 20 zł / godzinę, w zależności od doświadczenia i kwalifikacji,

– przejrzysty i sprawny system podwyżek: kamienie milowe,

– pracę w metodyce Scrum,

– pomoc członków zespołu w rozwiązywaniu problemów + code review,

– pracę w młodym i otwartym zespole ludzi nastawionych na rozwój,

– luźną i przyjazną atmosferę.


Wyślij swoje CV na adres info@hobosystems.pl

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Polityka prywatnościZgoda