Business Development Manager / Product Owner
Specjalista w dziedzinie zarządzania sprzedażą i marketingiem oraz procesem rozwoju marki. Z zawodu dziennikarz. W trakcie 17 letniej pracy zawodowej zdobyła szeroką wiedzę na temat planowania oraz zarzadzania budżetami marketingowymi oraz strategią sprzedaży. Jako dziennikarz współpracowała zarówno z mediami lokalnymi, jak i ogólnokrajowymi. W Hobo Systems pracuje od września 2019 roku, łącząc funkcję Business Development Managera i Product Ownera. Do głównych jej zadań należy: koordynowanie i realizowanie całokształtu procesów związanych z kreowaniem przyszłości firmy, marki i produktu, realizacja projektów oraz prowadzenie i zarządzanie Backlogiem Produktu, opracowywanie i wdrożenie strategii sprzedaży, monitorowanie działań dotyczących konkurencji, kompleksowe przygotowanie i prezentacja ofert, tworzenie umów i dokumentów wymaganych w procesie sprzedaży, reprezentowanie firmy na spotkaniach i wydarzeniach branżowych oraz wspieranie działań promocyjnych i wizerunkowych.
Dyrektor Zarządzający
Przez ponad 10 lat zajmowała stanowisko Starszego Specjalisty ds. wsparcia inwestycji w wydziale Private Banking & Wealth Mangament w mBank S.A (wcześniej BRE Bank S.A.). Posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów optymalizacyjnych oraz w skutecznym rozpoznawaniu potrzeb klienta i aktywnym zarządzaniu jego portfelem. W Hobo Systems pracuje od września 2020. Do jej głównych obowiązków należą: nadzór nad realizacją planów finansowych, tworzenie nowych strategii mających zapewnić płynność finansową przedsiębiorstwa, reprezentowanie firmy na spotkaniach zewnętrznych, podejmowanie decyzji o inwestycjach, negocjowanie warunków z kluczowymi partnerami biznesowymi. weryfikacja potrzebnych kompetencji, motywowanie i zapewnienie rozwoju dla pozyskanych talentów, realizacja KPI, ścisła współpraca z Zarządem Spółki.
Prezes Zarządu
Od ponad 30 lat zajmuje się szeroko rozumianymi inwestycjami kapitałowymi, na rynku polskim i zagranicznym (USA, Kanada) – transakcjami kupna/sprzedaży spółek dopuszczonych do obrotu publicznego, jak i inwestycjami wymagającymi aktywnej roli współwłaścicieli – transakcjami na tzw. rynku prywatnym. Jest aktywnym członkiem Wschodniej Sieci Aniołów Biznesu. W latach 2005-2008 udziałowiec w Asseco Business Solutions (wcześniej Anica System). Założyciel Medical Inventi S.A. oraz współudziałowiec w SDS OPTIC Sp. z o.o.
Koordynator projektów zarządzania energią
Marcin Chrapowicki – koordynator projektów zarządzania energią w firmie Hobo Systems. Zajmuje się głównie wsparciem instytucji publicznych. Wcześniej pracownik samorządowy odpowiedzialny za wdrażanie projektów międzynarodowych z zakresu zamówień publicznych oraz projektów oświatowych. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał również w firmach prywatnych jak i administracji centralnej.
Absolwent historii na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz studiów podyplomowych z zakresu projektów unijnych w Wyższej Szkole Administracji i Przedsiębiorczości w Lublinie a także z zakresu prawa lotniczego na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Posiada Certyfikat Zrządzania Projektami MSP – Prince 2.
Prywatnie pasjonat lotnictwa oraz kibic piłkarski.
Młodszy Analityk
Ukończyła studia inżynierskie na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji na Wydziale Mechanicznym Politechniki Lubelskiej. Predyspozycje do analizy danych wyrobiła w trakcie dotychczasowej ścieżki kariery. W Hobo Systems zajmuję się wprowadzaniem i analizowaniem danych. Jest osobą dokładną, komunikatywną, otwartą na zdobywanie doświadczenia oraz samodoskonalenie. Posiada zmysł techniczny, który z powodzeniem wykorzystuje w wolnym czasie – majsterkując.
Młodszy Analityk
Absolwent Finansów i Rachunkowości na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. W Hobo Systems pracuje od maja 2022 r. Zajmuje się agregacją i analizą danych rozliczeniowych za energię elektryczną, wprowadzaniem i aktualizacją danych w autorskim systemie Aiflo oraz tworzenie raportów i zestawień kosztów zużycia energii elektrycznej dla klientów. Szybko się uczy, a dzięki swojej ambicji do każdego nowego wyzwania podchodzi z zaangażowaniem oraz nastawieniem na osiągniecie postawionego celu.
Specjalista ds. sprzedaży
Ukończyła studia licencjackie na kierunku: Stosunki Międzynarodowe oraz magisterskie na kierunku: Bezpieczeństwo Narodowe na Uniwersytecie Marii Curie – Skłodowskiej. Dzięki działalności w kołach naukowych oraz ukończonym szkoleniom w trakcie trwania studiów nabyła umiejętności pracy zespołowej, kreatywności oraz zarządzania. Odbyte przeszkolenie wojskowe nauczyło ją wytrwałości w dążeniu do postawionych celów oraz odporności na stres. Doświadczenie zawodowe zdobywała w korporacji na stanowisku konsultanta ds. obsługi klientów indywidualnych jak i firmowych, następnie jako leader zespołu. W Hobo Systems odpowiada za pozyskiwanie klientów, prezentację oferty, aktywną sprzedaż usług oraz utrzymywanie trwałych relacji z klientami. Prywatnie rozwija się jako instruktor samoobrony. Jej główne zainteresowania to strzelectwo i sport.
Młodszy Programista
Posiada tytuł magistra Geoinformatyki Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie. W Hobo Systems pracuje od czerwca 2022 roku. Jego główne obowiązki to programowanie nowych funkcjonalności oraz usprawnianie już istniejących firmowych systemów. Do pracy używa takich technologii i narzędzi jak C#, SQL, Windows. Jest osobą ambitną, dokładną i zdyscyplinowaną. Nowe problemy to dla niego wyzwania przez co rozwiązywanie ich przynosi mu dodatkową satysfakcję z pracy. Docenia pracę w drużynie jakiej jest dział IT firmy.
Informatyką oraz szeroko pojętą technologią interesuje się również po pracy. Stale poszerza swoją wiedzę i umiejętności. Poza technologią interesuje się również motoryzacją i filmem.
Młodszy Inżynier Oprogramowania Wbudowanego
Młody pracownik z dużym zapałem do pracy i rozwijania się, znawca systemów Linux. Posiada tytuł Technika Informatyka. W pracy zajmuje się analizą, projektowaniem, naprawą i tworzeniem oprogramowania do urządzeń pomiarowych używanych przez Hobo Systems, jak również zagadnieniami DevOps. Do każdego nowego zagadnienia podchodzi z zaangażowaniem i szybko się uczy. W wolnym czasie interesuje się podróżami, kulturami innych krajów i regionów świata, uwielbia motoryzację i tworzy własną grę komputerową.
Specjalista ds. RODO
Wieloletni pracownik działu handlowego hurtowni Eldorado (Emperia Holding). Kierownik działu operacyjnego Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego DOM (Allianz Polska). Od 2010 prowadzi własną działalność gospodarczą. W Hobo Systems zajmuje stanowisko Specjalisty ds. RODO oraz wspiera zespół działu analiz. Do jej głównych obowiązków należy opracowanie i aktualizowanie wewnętrznej dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych oraz udział w sporządzaniu regulaminów, umów, obowiązków informacyjnych oraz innych dokumentów związanych z ochroną danych osobowych.
Kierownik Działu Analiz
Swoją wiedzę w dziedzinie energetyki zdobywała już w trakcie studiów na kierunku Elektrotechnika na Wydziale Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej. W Hobo Systems pracuje od maja 2020 roku. Zajmuje się analizą i ewidencjonowaniem danych oraz sporządzaniem raportów optymalizacyjnych. Ponadto do jej obowiązków należy kontakt z klientami oraz operatorami systemów dystrybucyjnych. Jest bardzo dobrze zorganizowana, dokładna oraz nastawiona na osiąganie postawionych przed nią celów.
Specjalista ds. Systemów Pomiarowych/Automatyk
Ukończył studia magisterskie na kierunku Elektrotechnika na Wydziale Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej. W pracy zajmuje się między innymi administrowaniem urządzeń sieci pomiarowo-rozliczeniowej wchodzących w skład PSE, kontrolą oraz optymalizacją warunków rozliczeniowych klientów, kontaktem z producentami oraz dostawcami infrastruktury kontrolno-pomiarowej, testami oraz wdrożeniem inteligentnych rozwiązań Hobo Systems u klientów. Złota rączka z niekonwencjonalnym podejściem do zagadnień. W wolnym czasie spełnia się artystycznie, tworząc własny awangardowy styl w sztuce.
Specjalista ds. kluczowych klientów
Specjalista ds. sprzedaży z ponad pięcioletnim doświadczeniem w sprzedaży ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych i osobowych. Tworzy trwałe relacje, w oparciu o zdobytą wiedzę i posiadane umiejętności. Precyzyjnie rozpoznaje potrzeby klientów, dbając o indywidualne podejście do każdego procesu sprzedaży. W Hobo Systems odpowiada za pozyskiwanie klientów, prezentację oferty, aktywną sprzedaż usług, reprezentowanie firmy na spotkaniach biznesowych oraz tworzenie i zawieranie umów. Pasjonat muzyki, siatkówki i górskich wędrówek. Jako muzyk brał udział w licznych koncertach i projektach artystycznych.
Specjalista ds. sprzedaży
Doświadczenie w sprzedaży buduje od 2015 roku. Początkowo w sektorze finansów i ubezpieczeń, dziś sprawnie porusza się po rynku energetyczno-informatycznym. Praktyki sprzedażowe wyniesione z pracy w największych korporacjach w połączeniu z wiedzą w zakresie aktualnie stosowanych technik sprzedażowych, pozwalają mu na realizowanie z sukcesem strategii sprzedażowej Hobo Systems. Dynamiczny, pewny siebie, zawsze profesjonalny i maksymalnie skoncentrowany na realizacji postawionych mu celów. Stale podnosi swoje kwalifikacje w pozyskiwaniu i obsłudze klientów, motywując tym samym, innych członków zespołu sprzedażowego. Jego motto – nigdy się nie poddawać.
Specjalista ds. kontroli jakości oprogramowania
Studiował na kierunku Elektrotechnika na Wydziale Elektrotechniki, Automatyki i Inżynierii Biomedycznej na Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie. W Hobo Systems pracuje od października 2022 roku. Do jego obowiązków należą: kontrola jakości oprogramowania poprzez testy manualne oraz automatyczne, a także zarządzanie zadaniami zespołu. W pracy wykorzystuje takie narzędzia jak SQL, Python. Jest osobą zdyscyplinowaną oraz dokładną, do każdego zadania podchodzi z zaangażowaniem na osiągnięcie celu. Otwarty na nowe technologie, rozwiązania oraz pracę zespołową.
W wolnym czasie interesuje się historią, kuchniami świata, grami strategicznymi oraz Formułą 1.
Dodane 23 lutego 2022
Pełny etat
Lublin, lubelskie
Umowa o pracę, umowa zlecenie
3200 – 5000 miesięcznie/brutto
Poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko analityka ds. analizy i przetwarzania danych związanych ze zużyciem energii elektrycznej w przedsiębiorstwach oraz optymalizacją kosztów z tym związanych.
Do obowiązków na stanowisku należą:
Dobry kandydat powinien posiadać cechy:
Dodatkowym atutem będzie wyksztalcenie analityczne, ekonomiczne lub elektrotechniczne.
Proces rekrutacyjny obejmie zaprezentowanie swoich umiejętności w zakresie:
Dodane 23 lutego 2022
Pełny etat
Lublin, lubelskie
Umowa zlecenie
20 – 35 zł brutto/godz.
Poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko Młodszego Programisty. Mile widziani studenci ostatnich lat studiów informatyki (lub kierunków pokrewnych).
Do obowiązków na stanowisku należą:
– realizacja prac programistycznych,
– programowanie w różnych technologiach,
– tworzenie dokumentacji,
– optymalizacja działania aplikacji i systemu,
– ścisła współpraca z pracownikami innych działów i wspieranie dobrej atmosfery w zespole.
Od kandydata oczekujemy:
– dobrej znajomości przynajmniej jednego języka programowania,
– umiejętności pracy z relacyjnymi bazami danych (podstawy SQL),
– chęci do nauki nowych technologii,
– umiejętności twórczego i analitycznego myślenia,
– otwartości na zdobywanie wiedzy,
– umiejętności współpracy w zespole.
Dodatkowym atutem będą:
– znajomość: PHP, C#, Python,
– znajomość: JavaScrip (Vue.js lub inny framework),
– znajomość CSS, HTML,
– znajomość: GIT,
– znajomość: DOCKER,
– umiejętność tworzenia REST API,
– znajomość platformy Azure.
– pracę w pełnym wymiarze godzin: 8:00 – 16:00 (w przypadku posiadania przez Ciebie statusu studenta, dostosujemy się do Twojego planu zajęć).
– wynagrodzenie na start w wysokości od 20 zł / godzinę, w zależności od doświadczenia i kwalifikacji,
– przejrzysty i sprawny system podwyżek: kamienie milowe,
– pracę w metodyce Scrum,
– pomoc członków zespołu w rozwiązywaniu problemów + code review,
– pracę w młodym i otwartym zespole ludzi nastawionych na rozwój,
– luźną i przyjazną atmosferę.